Magyar márkák kommunikációja - Média 2.0 meetup

Magyar márkák kommunikációja - Média 2.0 meetup

211

2018-02-21 18:00

Kuplung

Magyar márkák kommunikációja Mitől lesz sikeres egy magyar márka? Számít a magyar piacon, ha egy brand hazai? Előny a magyar származás egy tőkeerős, de külföldi vállalattal szemben vagy hátrány? Egyáltalán ki kell hegyezni a kommunikációt a származásra vagy a hazai fogyasztóknak mindegy? És milyen a magyar márkák ismertsége, megítélése külföldön? Ezekre a kérdésekre is keressük a választ februári meetupunkon. Februári meetupunk vendégei: - Cserpes István, a Cserpes Sajtműhely tulajdonosa - Tolnai Viktória, a Dorko marketingvezetője - Molnár Ferenc, az Ilcsi Szépítő Füvek tulajdonosa Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Itt lehet regisztrálni: https://goo.gl/iqQKLj Időpont: 2018. február 21. szerda Kapunyitás: 17:30, kezdés: 18:00 Helyszín: Kuplung - 1061 Budapest, Király u. 46. A rendezvényen fotó és videó felvétel készülhet! A részvétellel hozzájárul mindenki a nyilvános használatához!

Weboldal készítés, honlap készítés, weblap készítés Weboldal készítés, honlap készítés, weblap készítés